Baloniki doskonale sprawdzają się podczas różnego rodzaju eventów takich, jak koncerty, pikniki, festyny, konferencje czy targi. Produkty tego typu dostępne są w rozmaitych wersjach. Różnić mogą się one od siebie między innymi wielkością, która w przypadku standardowych produktów waha się od 9 do 12 cali. Balony przybierać mogą rozmaite kształty – serc, gwiazd, kwiatów, liter, cyfr, zwierząt czy postaci z popularnych bajek. Jeżeli do nadmuchania mamy więcej niż kilkanaście sztuk, warto posłużyć się specjalną butlą. Co warto wiedzieć na temat tego typu akcesoriów? Szczegółowa odpowiedź – poniżej. Baloniki reklamowe wypełniać można z zastosowaniem butli jedno- oraz wielorazowej. Różnią się one od siebie między innymi objętością znajdującego się w ich wnętrzu gazu. Pierwsze z nich zawierają od 0,25 do 0,40 m3 helu. W przypadku drugich z nich, pojemność wynosić może między 1 do 10 m3 gazu. Druga ważna kwestia to ciśnienie gazu. W przypadku modeli wielorazowych jest on sprężony pod znacznie większym ciśnieniem, co wiąże się z koniecznością specyficznego transportu takich produktów. Tego typu butle są traktowane jako opakowania wysokociśnieniowe wymagającego specjalistycznego transportu, a co za tym idzie – nie mogą one zostać wysłane przesyłką kurierską.
Butle, którymi wypełnia się baloniki reklamowe różnić mogą się od siebie także wielkością. Do załadunku oraz transportu dużych modeli niezbędny będzie specjalny kosz, paleta lub wózek widłowy. Wyjątek stanowią modele o pojemności około 1 m3 gazu – takie transportować można bez żadnych problemów. Ich wysokość wynosi przeważnie około 90 centymetrów, średnica – 20 centymetrów, a waga – 20 kilogramów.
Wielorazowe butle na Baloniki reklamowe objęte są kaucją zwrotną, która odbierana jest w momencie zwrotu opróżnionego produktu. Nie bez znaczenia jest tutaj także kwestia, jaką jest czas korzystania z butli. Jeżeli za jednym razem nie zużyjemy całego znajdującego się w butli helu, będziemy mogli go wykorzystać ponownie, co stanowi niezwykle wygodne rozwiązanie w przypadku osób organizujących imprezy branżowe z kilkumiesięcznym odstępem.