Oceniamy pewne niedoskonałości reklamy, aby móc je w późniejszym terminie jak najszybciej wyeliminować. Każda kampania reklamowa ciągnie za sobą stos poważnych kosztów, które chcielibyśmy pod wieloma względami ograniczyć. W tym celu dokładnie analizujemy pewne kampanie promocyjne, w których stosujemy wybrane Krówki reklamowe. Chcemy przekonać się, na które z nich nasi klienci reagują najlepiej, a które warto jest odrzucić, ponieważ nie pozwolą nam na utrzymanie z nimi dobrych relacji.
Już takie doświadczenie przyczyni się do poprowadzenia właściwej kampanii reklamowej, w której ponownie zastosujemy pewne Krówki reklamowe. Będziemy mogli ocenić, z pomocą agencji reklamowej, które z nich będą najlepsze dla naszych klientów. Oni zaczynają coraz lepiej reagować na poszczególnie działania promocyjne, które dla nich realizujemy. Dajemy im do zrozumienia, że to właśnie dzięki nam mogą otrzymać atrakcyjny produkt, usługę, a dodatkowo wybrany upominek. Najlepiej, jeśli sami damy im jeszcze do wyboru kilka takich prezentów. Jest to zależność, na której warto się opierać podczas realizowania każdej kampanii promocyjne. Wtedy zaczyna ona jeszcze bardziej oddziaływać na wybrane grupy klientów. Wady reklamy to również czas związany z ich organizacją. Nie zawsze łatwo jest nam ustalić, przez jaki czas należy zastosować pewne kampanie promocyjne, aby mogły przyczynić się do skutecznej promocji naszej działalności.
Natomiast pozwolą nam na to pewne próby i błędy. Należy je jednak popełniać, aby po pewnym czasie dojść już do wprawy. Nawet agencja reklamowa nie będzie mogła dać nam pewności, że w przeciągu kilku miesięcy czy lat uda się nam zdobyć nowych klientów. Wszystko zależy od starań, które my jeszcze będziemy podejmować w tym kierunku. Możliwe, że nowe Krówki reklamowe będą o wiele lepiej na nich oddziaływać. I to stanowi dla nas podpowiedź, aby nadal z nich korzystać.