W każdej kampanii reklamowej udział powinny brać gadżety promocyjne. Chodzi przede wszystkim o to, że to dzięki nim zwiększa się szanse na powodzenie kampanii reklamowej. Dzięki odpowiednio dobranym gadżetom reklamowym zwiększa się zainteresowanie potencjalnych odbiorców oferty reklamodawcy. Jednym słowem jest to najbardziej skuteczny sposób na odniesienie sukcesu kampanii reklamowej. Nic zatem dziwnego, że tak wielu reklamodawców korzysta z tej możliwości. Nie mniej jętka ważne jest to, co zostanie wybrane na gadżet reklamowy, a także, w jaki sposób będzie do tego zadania przygotowane. Jednym słowem nic w takiej sytuacji nie może być przypadkowe.Ponieważ reklamodawcy zazwyczaj kierują się popularnością gadżetów reklamowych, to jeśli zależy nam oryginalności, trzeba wykazać się kreatywnością w dekorowaniu tych elementów. Tak na przykład bombonierki reklamowe ostatnimi czasy zwiększają swoją popularność jako gadżety reklamowe. Dlatego właśnie należy dobrze przemyśleć i zaprojektować powierzchnię ich opakowania, by stworzyć niepowtarzalny i wyróżniający się na tle innych gadżet reklamowy.
Jeśli chodzi o bombonierki reklamowe, to oczywiście należy zadbać, o to by były smaczne, co z resztą wpływa na postrzegania i zainteresowanie gadżetem reklamowym, a w późniejszym etapie również oferta. Nie mniej jednak by klient miał ogóle szanse na spróbowanie czekoladek, to najpierw w jakiś sposób należy go do tego zachęcić. Zatem to jak wygląda opakowania na gadżecie reklamowym, ma największe znaczenie. Ponieważ powierzchnia opakowania w tym wypadku jest spora, to można dzięki niej przekazać dużo informacji klientom. Jednocześnie trzeba zadbać o to, by gadżet miał czytelna i ciekawą grafikę.
Najlepiej, jeśli bombonierki reklamowe będzie miała opakowanie z nadrukiem w modnych kolorach, a także popularnych grafikach i elementach. Dzięki temu będzie w stanie przyciągnąć uwagę każdego, a więc i szansa na popularność oferty reklamodawcy dzięki temu znacznie się zwiększy. W przypadku tych gadżetów reklamowych nadruki mogą obejmować nie tylko hasła reklamowe, ale i zdjęcia, grafiki i wiele innych elementów. Najważniejsze jednak jest to, by całość estetycznie się prezentowała.